Fárasztó napok:/

2008.09.23. 19:11

Uhh menni se tudok...úszásoktatáson vettem részt XDXD
van egy iylen hülyeség a suliban hogy hetente egyzser járunk úszni második félévben pedig táncolunk XD az a legdurvább hogy haladó csoportba vagyok úszáson és annyit usztat minket drága oktatónk a táv 3/4-mél begörcsölt a lábam és ugy usztam le:/
.
.
.és úszósapka kötelező:S oylan ufo fejem van benn :)

 

Ma naygon nayg volt jövünk haza úszásról és mondom a buszon ki akar hazakísérni és 2 fiu is mondta h ő amjd hazakísér xd és íyg mentünk ahza 3-en bazz és egyik se tudta hol lakom pedig volt köztük 1 oylan aki elvileg már 8 éve ismer XDXD nah nem baj neki el lehet nézni:)

 

SZERELEM:

Vááá szerelemes lettem ma, de a srác nem tudja vagyis lehet hogy sejti nah mind1 de akkoris ma zugtam bele teljesen . Oylan aranyos volt úszáson mondom a többieknek ha elkezdek fulldokilni valaki kiment ugye? erre ő elkezdi ez csak természetes egy iylen lányt nem hagyunk megfulladni ...ohh és én elolvadtam ott az uszodában :/
 

NAH kedves olvasóim szép napot nektek élvezzétek az életet! FŐLEG A GIMIT  mert ez az életetek legjobb része :)
Pusziiii^^

Szerző: ducsika

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr75678024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása