A mamám egy hete kórházban volt mert egy kisebb baleset érte, kiment  a bokája és felment  a vérnyomása ami idős embereknél nagyon veszélyes. Bent volt a kórázban és már már ugy volt hogy jól vn nmsokára hazajöhet, ehelyett leállt aszíve 15 mp-re és meg kellett műteni. Azonnal betolták a műtőbe és tegnap este 6-7 fele nem emlékszem pontosan de... megműtötték, a dokik azt mondták sikeres volt a műtét de az éjszaka lesz a döntő, hogy életben marad-e. Alig aludtam valamit folyton azon gondolkodtam, hogy meghalhat...
mindenki nagyon kedves volt velem... iylenkor derül ki kik az ember igaz barátai, nagyon jól esett, hogy oylan sokan mellettem álltak és vigasztaltak...hogy idézzek valakitől: Te légy erős és mutasd a szüeidnek , hogy minden rendbe jön"- igaza volt nekik nagyobb támasz kellett mint nekem hisz én még csak 14 éve ismerem a mamámat, de ők már 40 akárhány éve és nekik sokkal nehezebb votl átvészelni az estét.
Reggel még nem tudtunk semmit ugy volt hogy 9-10 fele múlik el az altató és akkor kéne felébrednie valamikor. Egész nap vártam az sms-t vagy hírt... és kaptam egy jó hírt a mama felébredt és javul az állapota...
Rendbe fog jönni szerencsére  és bevállthatja az igéretét .../táncol az esküvőmön/

Ez az émény ráébresztett arra, hogy miylen múland az élet és ki kell használni minden percét minél többet kell azokkal lenni akik fontosak a számodra mert sose tudod mikor veszítheted el őket..

Szeressétek a családotokat és a barátaitokat... 
Köszönöm azoknak akik segítettek és erőt adtak, hogy erős legyek és támasza lehessek a szüleimnek...
 

Nah ez egy szomorú nap volt szomorú sorok születtek... de most már minden rendben lesz és visszatér az a blogos Ducsika aki vidám és nem mélabús mert rendbejöttek a dolgok...
 

Szerző: ducsika

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr76694882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása