Yesman - Igenember 2009

2009.02.06. 21:09

Igazából csak azért, néztem meg mert baráti társaságal mentük moziba és a többség ezt akarta nézni. De ki kell jelentenem pozítívan csalódtam, ez a film fergeteges volt, ebben lehet, hogy az iz közrejátszott, hogy angolul néztük és Jim Carrey hangja nagyon tetszett.
Jim Carrey-t sose kedveltem, nekem túl mű volt ez az Ace Ventura stílus, de ebben a filmben hozot mindent amit a karaktere megkövetelt. Az elején tényleg bezárkozó, aztán folyamatosan megnyíló.... összességében levett a lábamról ez a film. Nagyon tetszett, mindenkiek ajánlom.
(egy részlet amit sose fogok elfelejteni, az a nagymamás rész volt... aki látta filmet érti miről beszélek... :))


Mindenkinek ajánlom ezt a filmet, és ne feledjétek A NOMAN-ek nem nyerők, legyetek Yesman-ek ,IGENEMBEREK!!!!!

(jah és a A főszereplő csaj is nagyon ott volt, egyzserűen imádtam ahogy együtt játszottak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr75927374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása