Végre megint gépközelbe...

2008.10.29. 13:42

Hát mit mondjak baromi régen sikerült magamról életjelet adnom ...:(:( bocsika ennek az volt az oka, hogy gólyabál, meg tanulás meg minden tökre elfoglalt voltam és nem volt időm géphez jönni. A hétvégén Harkányba voltam utánna meg 2 napot Pesten nagyon elfáradtam, Pest fárasztó főleg ha 14 éves kiscsaj vagy aki imád bulizni ...:)
Gólyabáli műsorunk hatalmas siker lett mivel mi nyertük meg és jövőre jajj nektek gólyák :)

Picit más:
Végre rám találhatna a szerelem mert már anygon unom magam egyedül ...:S
volt egy srác régen...de ő túllépett már rajtam mondjuk én is rajta nem arról van szó hogy még mindig szeretem mert egyátalán nem csak vele oylan jó volt...de azt kívánom neki legyen boldog élete és azért ugy emlékezzem rám mint életének egy jó szakaszára :):)
Szó ami szó jól jönne most egy zserelmes pasi...:)

Picit megint más/mivel anyni mindenről van mit írnom :D:D/
Az osztályom most egész jó... jobb mint volt az száz mert régebben a fiuk oylan... hogy is mondjam még ksifiúk voltak most meg kezdenek megkomolyodni... ami jót tesz nekik:):)
A volt osztályom a végén már naygon szét húzott voltak nagy ellentétek meg minden de ugy érzem ez most itt egyenlőre nincs meg :):) Remélem nem si elsz mert igy lehet jól érezni amgam ha nincsenek azok az előítéletek emg stb....XDXD

Nah ennyit magamról és most bepótolom az elmaradt filmkritikákat is meg a stb-t XD
Pussz:D

Szerző: ducsika

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr98738543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása