Mamma Mia!!!

2008.09.24. 19:55

Tudom tudom már régóta megy ez de  nem lehetett kihagyni, hogy ne írjak pár sort erről a fantsztikus filmről. Először is Meryl Streepet (Donna) egyszerűen imádtam, eddig mindig csak komoly filmekben láttam szerepelni, és tessék most itt egy nagyszerű vígjáték ami elsősorban csajoknak élvezetes... mert hát valljuk be egy pasi annyira nincs oda az ilyen lávsztorikért...de mind1 nagyon szuper film volt. Moziba láttam még nyaraláson és bearanyozta a napom...legjobban Pierce Brosnan aratott nálam aki eddig a sármos James Bondot testesítette meg nekem ... előrukkolt egy iylen előadással és a hangja sem a legrosszabb :)
Röviden a sztori:
A történet szerint egy fiatal menyasszony szeretné esküvőjére meghívni apját is, ám nem tudja, hogy ki ő. Így hát anyja naplójában kutatva talál három férfi nevet, akiket el is hív a nagy napra. A középkorú urak érkezésével elkezdődik a nyomozás, melyikük az igazi szülő közülük.
BESTJELENET&SZEREPLŐ: hátt egyértelműen az a jelent tetszik a legjobban mikor a Dancing Queen éneklik és a végén beleugranak a tengerbe szuperul meg vanc sinálva a koreográfia meg midnen :):)
AMI NEM KELLETT VOLNA: hát az hogy Colin Firth buzi lesz a végén az szerintem elég gáz volt... nah mindegy még a legjobb filmekbe is kell valami amit le elht szólni :)
 

szerintem egész jó kis film volt ha tehetitek nézzétek emg midnenkéép


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr16679906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása