lehangoló napok:/

2008.09.24. 17:48

Mai napom naygon szomorkásan telt... kiderült hogy az egyik rokonom korházba került nagyon aggódom miatta... a suliban ma nem votl semmi a srác aki tegnap oylan kedves volt nevezzük Zolinak ma észre se vett pedig azt hittem volt valami a levegőben...de hát lehet hogy tévedtem..:/

Az előző törtlnetről csak annyit hogy ezt enm lehet megérteni, két szerelmét vesztette el ugyanazon a helyen persze,hogy nem tudja feldolgozni:S:S szeritnem a történet 7/10-es
 

 

Most eszembe jutott egy dlaszövegrészlet:
"Ilyen szerelem illik krónikába, iylen szerelem még nem votl sohasem" /Janza Kata, Szabó P. Szilveszter/
nem tudom hogy jön ide de ezután a nap után és ezutána történet után ez a szám volt az utolsó csepp eltörött a mécses és sírtam...:/
nah de már jól vagyok, amugy Janza Kata gyönyörűen énekel egyszerűen imádom a hangját... de örök kedvenc az BERECZKIII ZOLIII egyzserűen imádom
nah most hogy ezeket leírtam már nemt űnik oylan szörnyűnek ez a nap hisz velem van a zene meg a barátaim..:D

 

Nah ennyit rólam mára :)PUSZI^^

Szerző: ducsika

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr78679672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása