Magamról pár dolog

2008.09.22. 21:38

Hát ma elég hosszú napom volt!

kezdjük azzal, hogy 8 órám volt abból 2 tesi és ráadásnak délután mentem táncra ugyhogy teljesen ki avygok csavarva. 


Az osztályomba van pár gyerek aki hogy is mondjam szépen ilyen tanárkiskedvenc... nahát én nem iylen vagyok... picurit a tanárok nem szívlelnek mert nagy a szám de erről nem tehetek ez olyan mint az öklendezés ki kivánkotik az emberből nem lehet visszafogni...:DSajnos még gyógyzsert enm találtak fel a gyógíítására XD

nah viccet félretéve nem vahyok rossz tanuló mert azt nem mondhatnám meg nyelvvizsgám is van hanem én nekem van egy ilyen furcsaságom hogy kiakasztok szinte midnenkit...ezért határoztam ugy hogy elkezdek egy blogot ahol előítéletek nélkül értékelhetnek az emberek vagyis ti ekdves olvasóim:)

Nem vagyok EMO fére értés ne essék csak szeretek középpontba lenni :) ezért sokan nem szívlelnek :):) de hát erre szoktam azt mondani nem tudják kit nem Ismernek :)

Mit is mondhatnék még magamról hát csak anynit hogy majd megismertek a blogomon keresztül mert ez az öszinteség helye semmi értelme hogy hazugságokkal tömje tele a blogot ugyse ismer senki ugyhogy hiába vannak a hazugságok csak magamat verbém át vele...:S

nah egyenlőre ennyit tőlem, rólam jelentkezem nemsokáram PUSZI

Szerző: ducsika

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr35676634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása