Rég jártam erre..:(

2008.12.04. 10:32

Mostanában sokminden összejött nehéz volt leülni a géphez és írni. Voltam Pesten még az őszi szünetben... és kicsit zűrös volt. Ott megismerkedtem egy sráccal... aztán amikor hazajöttem tartottuk a kapcsolatot és most kb egy hete már járunk :):) Végre vanm szerelem meg happy minden. Olyan Jó boldognak és szerelmesnek lenni :)
 

 

A suli egész jó az osztályunk is... most kovácsolódik, csizsolódik a társaság. Remélem olyasmi közösségünk lesz, mint amilyen általánosban volt.
Most rendszeres frissel jelentkezem, mert sokfilm vár arra hogy megkritizáljam, meg amugy is tök jó leírni miket gondol az ember néha, ezeket visszaolvasva jókat szoktam mulatni :)

Nah csók...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ducsika.blog.hu/api/trackback/id/tr36803086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása